Субота, 23.11.2024, 01:43 | |
Місто Старокостянтинів. Тисячі фото на сайті! |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Вітаю Вас Гость | RSS |
Сервис в городе
| |
babiak | Дата: Середа, 20.05.2009, 12:49 | Повідомлення # 1 |
новичок
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Давайте вместе бороться с хамством и бескультурьем, с неуважением к клиентам, которое процветает и дальше, несмотря на финансовый кризис. Простой пример: заказала москитные сетки у ПП Шуруева (Свой дом, возле магазина Виктория) - значит просрочили заказ, надо самой добиваться, звонить, напоминать - и это при 100% предоплате. Мало того, при выявлении дефектов начинают спорить, врать, унижать покупателя. без скандала ничего добиться нельзя. Позор таким бизнесменам!!! Давайте подключайтесь!!! Будем вместе с ними бороться!!!
|
|
| | |
maxXx | Дата: Середа, 20.05.2009, 13:53 | Повідомлення # 3 |
заслуженний співрозмовник
Група: Модераторы
Повідомлень: 489
Статус: Offline
| ЗQuote (STAR) Позор таким бизнесменам!!! Давайте подключайтесь!!! Будем вместе с ними бороться!!! +100 На майбутнє раджу - ніколи не потрібно давати гроші наперед. А якщо вже така ситуація - просто забрати гроші, категорично не погоджуючись на їх умови та вмовляння. Є ще один дієвий спосб: при виникненні конфліктної ситуації просите книгу скарг і телефон управління з захисту прав споживачів (відразу інший тон розмови), якщо господар чи продавець камікадзе і говорять, що такого немає, сміло телефонуєте у це ж управління в область (Хмельницьке обласне управлiння у справах захисту прав споживачiв 29000 м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87 тел/факс: (0382) 76-29-29, 79-51-55), а краще, їдете туди і пишете скаргу з запитом про надання інформації про прийняті міри впливу на порушника. А телефоном можна сказати, що немає книги скарг, куточка покупця і т.д.
|
|
| |
babiak | Дата: Середа, 20.05.2009, 14:44 | Повідомлення # 4 |
новичок
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Большое спасибо за номер телефона - если что обязательно воспользуюсь. Но только ведь доказательств никаких нет. Я говорю ему, что сетки поздно привезли, а он мне - на накладной нужное число. Я сама бухгалтер и понимаю, что накладная она ведь бумажная, а бумага, как известно, стерпит все.
|
|
| |
neodix | Дата: Середа, 20.05.2009, 16:59 | Повідомлення # 5 |
постійний користувач
Група: Пользователи
Повідомлень: 150
Статус: Offline
| Така наша натура, що поробиш.... культури в нас не було і мабуть не буде. В мене теж був випадок, робив ремонт 2 роки назад і потрібно було плитку (35 кв/м). Довго вибирали і нарешті вибрали, зробили передоплату і поїхали додому, через хв.10 приїхав бус з плиткою. Вся плитка в коробках а 4 шт окремо, вони все це занесли в квартиру і поїхали а я відкривши ящик а за ним ще декілька, побачив що плитка має зовсім інший колір за виключенням тих 4-ох . Звоню я до них, вони: - не може бути і тд і тп.... коротше приїхали забрали і сказали що через пару днів з Рівного привезуть. Пройшло пару днів, звонять, приїжаю щоб на місті глянути і,- знову інший відтінок((((. Як говориться "итоги подведем", вибрав я другу плитку і на місці провірив, все ОК. Але... навіщо мені був той гемор питається, таке враження що там одні дебіли і дальтоніки працюють.... що правда чемні
|
|
| |
Planeta | Дата: Неділя, 07.06.2009, 19:51 | Повідомлення # 6 |
постійний користувач
Група: Модераторы
Повідомлень: 172
Статус: Offline
| Так! Те, що в "Моремані" обраховують переконався сам, але все залежить від зміни! І якщо замовите там собі святковий вечір, то ваш стіл буде ріденький від страв. А ось у "Веселці" (хоч оформлення цього кафе набагато скромніше, ніж у Моремана), кухня досить смачна! Так в "Мандарині" через неуважність кухарів підсмалюють піцу! Але доводжу до Вашого відома, хто не знає, наприклад, у центрі Хмельницького є декілька піцерій, неодноразово в них бував з друзями, так-от піца там ще жахливіша, ніж в Мандарині, і вже незалежно від зміни! Тому після піци у Хмельницькому наша місцева піца у Мандарині видалася мені просто смачною!!! Повірте, що якість їжі у забігайлівках обласного центру і столиці набагато гірша, ніж у наших місцевих!!! Так-що у всьому є позитивні та негативні сторони!
Життя триває!!!
|
|
| |
sasha_shark | Дата: Неділя, 25.10.2009, 08:17 | Повідомлення # 7 |
прохожий(а)
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Статус: Offline
| Салон ритуальных услуг по ул.Орджоникидзе (р-н рынка), не связывайтесь: 1.Дорого; 2.Не совсем качественно (установка абы было); 3.Не всрок; 4.Осчет!
|
|
| |
Pit-Stop | Дата: Неділя, 25.10.2009, 18:32 | Повідомлення # 8 |
*бувалий на сайті*
Група: Модераторы
Повідомлень: 828
Статус: Offline
| З ритуальними послугами взагалі краще не звязуватися
|
|
| |
ежка | Дата: Вівторок, 04.05.2010, 22:38 | Повідомлення # 9 |
користувач сайту
Група: Пользователи
Повідомлень: 42
Статус: Offline
| Quote (STAR) Пожалітись є на що Прості приклади: 1. "Мореман" - обраховують відвідувачів (самому все перераховувати потрібно); 2. "Тарантіно" - коли відвідувачів не мало, то скляної тари там немає - в пластмассових стаканчиках носять , і це при тому, що за вхід платити потрібно ; 3. "Мандарин" - зажарена піцца плюс не забывайте отношение персонала к клиенту!Ощущение,будто тебе делают одолжение,обслужив..Бред какой-тоQuote (STAR) Але то вже нормально для Старкона Додано (04.05.2010, 22:38) --------------------------------------------- а еще не забывайте,что есть больница.Не знаю может это только мне везет 4 года,но это вообще кошмар.Особенно детское отделение и хирургия.Зав.хир.отд. мне ребенка чуть не покалечил,и все только потому,что ему впадло было направить на консультацию в Хмельницк.А отношение персонала?!!Сфера услуг отдыхает..
женщина ангел,но если у нее отбирают крылья--приходиться летать на метле:)
|
|
| |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
|
|