Субота, 23.11.2024, 01:49
Місто Старокостянтинів. Тисячі фото на сайті!
Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: STAR  
Сервис в городе
babiakДата: Середа, 20.05.2009, 12:49 | Повідомлення # 1
новичок
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Давайте вместе бороться с хамством и бескультурьем, с неуважением к клиентам, которое процветает и дальше, несмотря на финансовый кризис. Простой пример: заказала москитные сетки у ПП Шуруева (Свой дом, возле магазина Виктория) - значит просрочили заказ, надо самой добиваться, звонить, напоминать - и это при 100% предоплате. Мало того, при выявлении дефектов начинают спорить, врать, унижать покупателя. без скандала ничего добиться нельзя. Позор таким бизнесменам!!!

Давайте подключайтесь!!! Будем вместе с ними бороться!!!

 
STARДата: Середа, 20.05.2009, 13:39 | Повідомлення # 2
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
Quote (babiak)
Давайте подключайтесь!!!

Пожалітись є на що happy
Прості приклади:
1. "Мореман" - обраховують відвідувачів (самому все перераховувати потрібно);
2. "Тарантіно" - коли відвідувачів не мало, то скляної тари там немає biggrin - в пластмассових стаканчиках носять happy , і це при тому, що за вхід платити потрібно happy happy happy ;
3. "Мандарин" - зажарена піцца dry (3 рази мені так "пощастило" - більше не ходжу);
Але то вже нормально для Старкона wink
Quote (babiak)
Позор таким бизнесменам!!!

"Позор" і прибутки... nunu




чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
 
maxXxДата: Середа, 20.05.2009, 13:53 | Повідомлення # 3
заслуженний співрозмовник
Група: Модераторы
Повідомлень: 489
Статус: Offline
З
Quote (STAR)
Позор таким бизнесменам!!!

Давайте подключайтесь!!! Будем вместе с ними бороться!!!

+100

На майбутнє раджу - ніколи не потрібно давати гроші наперед. А якщо вже така ситуація - просто забрати гроші, категорично не погоджуючись на їх умови та вмовляння.
Є ще один дієвий спосб: при виникненні конфліктної ситуації просите книгу скарг і телефон управління з захисту прав споживачів (відразу інший тон розмови), якщо господар чи продавець камікадзе і говорять, що такого немає, сміло телефонуєте у це ж управління в область
(Хмельницьке обласне управлiння у справах захисту прав споживачiв 29000 м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87 тел/факс: (0382) 76-29-29, 79-51-55), а краще, їдете туди і пишете скаргу з запитом про надання інформації про прийняті міри впливу на порушника. А телефоном можна сказати, що немає книги скарг, куточка покупця і т.д.

 
babiakДата: Середа, 20.05.2009, 14:44 | Повідомлення # 4
новичок
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Большое спасибо за номер телефона - если что обязательно воспользуюсь. Но только ведь доказательств никаких нет. Я говорю ему, что сетки поздно привезли, а он мне - на накладной нужное число. Я сама бухгалтер и понимаю, что накладная она ведь бумажная, а бумага, как известно, стерпит все.
 
neodixДата: Середа, 20.05.2009, 16:59 | Повідомлення # 5
постійний користувач
Група: Пользователи
Повідомлень: 150
Статус: Offline
Така наша натура, що поробиш.... культури в нас не було і мабуть не буде. В мене теж був випадок, робив ремонт 2 роки назад і потрібно було плитку (35 кв/м). Довго вибирали і нарешті вибрали, зробили передоплату і поїхали додому, через хв.10 приїхав бус з плиткою. Вся плитка в коробках а 4 шт окремо, вони все це занесли в квартиру і поїхали а я відкривши ящик а за ним ще декілька, побачив що плитка має зовсім інший колір за виключенням тих 4-ох . Звоню я до них, вони: - не може бути і тд і тп.... коротше приїхали забрали і сказали що через пару днів з Рівного привезуть. Пройшло пару днів, звонять, приїжаю щоб на місті глянути і,- знову інший відтінок((((. Як говориться "итоги подведем", вибрав я другу плитку і на місці провірив, все ОК. Але... навіщо мені був той гемор питається, таке враження що там одні дебіли і дальтоніки працюють.... що правда чемні biggrin

 
PlanetaДата: Неділя, 07.06.2009, 19:51 | Повідомлення # 6
постійний користувач
Група: Модераторы
Повідомлень: 172
Статус: Offline
Так! Те, що в "Моремані" обраховують переконався сам, але все залежить від зміни! І якщо замовите там собі святковий вечір, то ваш стіл буде ріденький від страв. А ось у "Веселці" (хоч оформлення цього кафе набагато скромніше, ніж у Моремана), кухня досить смачна! Так в "Мандарині" через неуважність кухарів підсмалюють піцу! Але доводжу до Вашого відома, хто не знає, наприклад, у центрі Хмельницького є декілька піцерій, неодноразово в них бував з друзями, так-от піца там ще жахливіша, ніж в Мандарині, і вже незалежно від зміни! Тому після піци у Хмельницькому наша місцева піца у Мандарині видалася мені просто смачною!!! Повірте, що якість їжі у забігайлівках обласного центру і столиці набагато гірша, ніж у наших місцевих!!! Так-що у всьому є позитивні та негативні сторони!

Життя триває!!!

 
sasha_sharkДата: Неділя, 25.10.2009, 08:17 | Повідомлення # 7
прохожий(а)
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Статус: Offline
Салон ритуальных услуг по ул.Орджоникидзе (р-н рынка), не связывайтесь: 1.Дорого; 2.Не совсем качественно (установка абы было); 3.Не всрок; 4.Осчет!
 
Pit-StopДата: Неділя, 25.10.2009, 18:32 | Повідомлення # 8
*бувалий на сайті*
Група: Модераторы
Повідомлень: 828
Статус: Offline
З ритуальними послугами взагалі краще не звязуватися
 
ежкаДата: Вівторок, 04.05.2010, 22:38 | Повідомлення # 9
користувач сайту
Група: Пользователи
Повідомлень: 42
Статус: Offline
Quote (STAR)
Пожалітись є на що
Прості приклади:
1. "Мореман" - обраховують відвідувачів (самому все перераховувати потрібно);
2. "Тарантіно" - коли відвідувачів не мало, то скляної тари там немає - в пластмассових стаканчиках носять , і це при тому, що за вхід платити потрібно ;
3. "Мандарин" - зажарена піцца

плюс не забывайте отношение персонала к клиенту!Ощущение,будто тебе делают одолжение,обслужив..Бред какой-то
Quote (STAR)
Але то вже нормально для Старкона

Додано (04.05.2010, 22:38)
---------------------------------------------
а еще не забывайте,что есть больница.Не знаю может это только мне везет 4 года,но это вообще кошмар.Особенно детское отделение и хирургия.Зав.хир.отд. мне ребенка чуть не покалечил,и все только потому,что ему впадло было направить на консультацию в Хмельницк.А отношение персонала?!!Сфера услуг отдыхает.. angry


женщина ангел,но если у нее отбирают крылья--приходиться летать на метле:)
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024