П`ятниця, 29.03.2024, 00:51 | |
Місто Старокостянтинів. Тисячі фото на сайті! |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Вітаю Вас Гость | RSS |
Фильм, фильм, фильм...
| |
ежка | Дата: Четвер, 15.07.2010, 13:43 | Повідомлення # 136 |
користувач сайту
Група: Пользователи
Повідомлень: 42
Статус: Offline
| Недавно посмотрела фильм "Детские игры"(в другом варианте "Влюбись в меня,если посмеешь").Жесткий и даже жестокий фильм о том,как можно причинить боль любимому человеку.Такое себе пособие для влюбленных))Но вообще сильный фильмец.Рекоммендую))
женщина ангел,но если у нее отбирают крылья--приходиться летать на метле:)
|
|
| |
STAR | Дата: Неділя, 28.11.2010, 02:39 | Повідомлення # 137 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Американець" - досить цікавий фільм про людину, що перховується від всіх і виробляє зброю на замовлення. "13" - цікава "задумка" (історія) про таємні зібрання успішних людей. Суть зібрань - ускладенна версія "Російськох рулетки" і великі грошові ставки. "Мачете" - як комікс відзнято. Вбивства (за фільм сотрні трупів :)), вбивства, вбивства... Не сподобався. "Начало" - чесно напишу - заснув:) Ну такого г... я не очікував (хотіли "Матрицю" перезняти певно. Трохи не про те, але схоже)
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: Субота, 11.12.2010, 08:00 | Повідомлення # 138 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Отличница легкого поведения" - з назви все ясно (назва,як для американців - фільм теж). Історія для молоді. Не часто такі фільми дивлюсь, але було не нудно. Коротко: одна брехлива дівчина нафантазувала, що вже не "дівчина" і слухи примножились і розійшлись по школі. "Соцыальная сеть" - фільм про заснування (чи засновника) "Facebook". Здалось, що відзнято на замовлення того ж творця соціальної сіті. Середнячок фільм. "Взаперти" - фільм-клон на "Обсуждению не подлежит", до якого не дотягує ("постановка" боїв в в`язниці слабенька). "Копы в глубоком запасе" - про двох невдалих копів, які взялись за велику "справу". В фільмі є абсуртні моменти, але і є відверто смішні (дивився з чудовим перекладом). "Wall_Street - гроші не сплять" - гроші, акції, акції та ін. - фільм також про світову економічну кризу... Якісний (актори, відзнято). "Комната в Риме" - весь фільм в одній(!) кімнаті(скоріше номер готелю): дві оголені дами "виливають душу" одна одній і "лизбійствують" - нудновато. "Детектив Ди" - фільм історично-фантастично-китайський(що головне)... Історія про першу і едину імеатрицю, і таемничі вбивства. Просте, нудне, китайське кіно: гравітації немає - всі літають, бігають по воді, кидаються деревами і тд. =) ) Не дивіться. "Убийца внутри меня" - 60-ті роки (США), фільм про помічника шерифа, який був не в ладах з головою і вбивав. Нормальний фільм. "Мальчики налетчики" - чудовий фільм: не нудний, не банальний... Про геніально заплановані пограбування, погоні, перестрілки і тд.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: П`ятниця, 17.12.2010, 17:38 | Повідомлення # 139 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Казино. Джек." - (основано на реальних подіях) - фільм про політичного лоббіста і його "справи". Цікавий фільм - сподобався. "Сайрус" - історія про одинокого чоловіка, який знайомиться з жінкою - переїжджає до неї, але отримуе проблеми від її вже не маленького сина. "Стоун" - нудноватий фільм про в`язня, справу про звільнення якого розглядають. Актори достойні (Мілла Йовович та Р. де Нірро в ліжку - це ж треба було таке придумати) "RED" - веселенький бойовик з "пенсіонерами" в головних ролях (купа зброї, погонь, спецефектів і Брюс Вілліс ). "Скайлайн" - подобаеться мені, як в людей уява "грає" коли справа доходить до інопланетного життя (про це фільм). Нагадало "Монстро", але тут вже зробили "роботу над помилками" - більше подробиць інопланетного життя. Не люблю монстрів такого вигляду... Відзнято по принципу: актори - нищо; спецефекти - все! =) А графіка в фільмі "на рівні". "THE TOWN"(Город воров) - фільм про банду грабіжників... Є все: бойовик, мелодрама і тд. Досить непоганий - я нервував навіть (як жінки, коли дивляться) =).
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: Середа, 16.02.2011, 21:28 | Повідомлення # 140 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| Я тут трошки надивився: "Ты встретишь таинственного незнакомца" - спочатку думав, що фільм для пенсіонерів, але історія життєва... Фільм про британські сімї та їх розлучення та пошуки нових супутників життя. "Боец" - (основано на реальних подіях) - історія про бокс, шлях до чемпіона світу та сімейні драмми. Відзнято якось дивно, ніби фільму вже років 40, але історія досить цікава. "127 часов" - історія про боротьбу людини за свое життя - його переживання, спогади, думки, галюцинації, дії... Наспраді в фільмі є моменти, які не кожен зможе/захоче дивитись - надто реалістично відзняли. Фільм негативний, але цікавий. "Гнев Кейна" - вязниця, вбивства, наркотики... Історія авторитетного "негра", який "сидить"... Відзнято не погано але сюжет - фільм "на любителя". "Чат" - неординарній фільм, зрозуміють його люди, котрі спілкувались в інтернет чатах. Суть: психічно хворий хлопець видає себе в чаті за всезнаючого і нормального, а сам "підштовхує" іншого співрозмовника до самовбивства. "Тарас Бульба" - не очікував... Фільм досить цікавий, звісно не відчути, що кіно для Росії не можливо - тлумачення історії в фільмі перекручене, але стрічка хороша. Навіть не зважаючи. що в сценах битв масовка відверто"халтурила" (всовуючи меч під руку, наприклад). (Нарешті(!) переглянув - фільм "пролежав" не один рік на ноуті і подолав тисячі кілометрів зі-мною, а я все ніяк не дивився.) "Монстри" - фільм на любителя. Монстри з космосу живуть і розмножаються в Мексиці (щось таке вже було? - було! :)) Взагалі відзято не погано, сюжет... ну можливо нормальний Є в фільмі і досить цікаві постановки і моменти є дивні і смішні. А монстри на вигляд як довосьминога додали лапи (чи що то в них) від павука. Закінчення фільму якесь "обрубане" - а на продовження вже і показувати нічого.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: Середа, 16.02.2011, 21:29 | Повідомлення # 141 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Железная хватка" - (вестерн) коротко: чотирнадцятилітня донька вбитого батька затіяла помсту вбивці, для пошуку якого найняла людину. Дії відбуваться задовго до наших часів... Фільм на любителя. Мені не надто сподобавя - просто фільм. "Ёлки" - брєд. Проте, вкінці фільму був просто подавлений кільістью "хепі ендів", тому фільм нормальний. Очікував, що комедія, а реально - "мило". "Твердолобий" - просто "американська комедія". Хільм на люителя. Про здорового і добродушного чоловіка, який почав битись, що б заробити грошей. "Любовь и другие лекарства" - "мило", ну мелодрамма... Я не любитель таких фільмів але фільм нормальний. Суть: в нього карєра, вона дивна - вони зустрілись і було багато сексу, але вона хвора "Паркінсоном" і "ломається"... Хепі енд неминучий! "Прости, хочу на тебе женится" - сучасне европейське (Італія) кіно - сподобалось, хоч і "мило". Фільм про відносини, розлучення, романи і тд. Не сподобалась тільки кінцівка. Хепі енд. "Путешественник" - (мав бути триллер - виявилось, що фактично фільм жахів з Велом Кілмером) фільм ніби нічого, якби не його бюджетність... "Підзбирали" ще фінансів і відзняли б хороше кіно. Суть: група поліцейських жорстоко "вібивала" зізнання з "безпритульного" і майже його вбила. Їх жертву забралив лікарню, де "пезпритульний пролежал рік в комі і помер. І тоді він прийшов до поліцейських мстити. "Смертельная гонка 2" - (дивився з таким перекладом, що краще б без перекладу взагалі) - пів фільму фактично те ж саме, що і в першій частині. Далі щось таке назнімали.... Якби не гарні дівчата в фільмі, то був би дарма потрачений час.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: Середа, 16.02.2011, 21:31 | Повідомлення # 142 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Где то" - суть: головний герой - це відомий актор, фільм показує його життя - повне випадкових жінок, вечірок, випивки. Але в його житті є також донька, з якою він час від часу проводить час... Цікаво відзнято. "Я плюю на ваши могилы" - жорстокий фільм. Я аж нервував. Відзнято не погано, але фільм наповнений жорстокими сценами. Суть: молода дівчина зняла на кілька місяців будиночок вдалі від міста і цівілізації, що б писати книгу. В тім не довго вона насолоджувалась природою - в її будинок вдерлось четверо(не знаю як таких назвати - збочинці мабуть). І почали над нею знущатись, гвалтувати її і записувати все на камеру, до них приєднався і шериф тієї місцевості - далі було важко дивитись. Коротше кажучи, далі фільм показує її помсту, тут то і виправдовується назва фільму. "Заключенный Р" - фільм нуднуватий (европейський) про вязницю (їхні вязниці - це наші готелі ...). Суть: "рух" вязня від мийщика туалетів до "хлопця при справах". Цікаво, що в фільмі є перехід від одного головного героя до іншого. "Добро пожаловать к Райли" - доволі цікавий, життєвий фільм про немолоде подружжя, яке втратило свою доньку, але з часом знайшли "зіпсовану" дівчину, яку намагались "виправити". "В притык" - нова комедія за старою "схемою": один нормальний - інший його протилежність і от вони разом потрапляють у різні ситуації. Нормальний фільм - не більше. "В связке" - суть: дві подруги розмовляють по телефону і на одну нападають, в наслідок чого вона пропадає - її визнають мертвою. Потім її подруга збирає її речі (квартира, робота) і виявляється, що не все так просто... В фільмі вбивства, судові справи, хабарі і тд. Ну фільм на любителя, мені - "так-собі". "unstoppable" - некерований потяг, як це вже знайомо... Якщо хочете побачити, як потяг їде на одній стононі або те, що в кожному американці всередині живе герой - цей фільм для Вас!
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: Середа, 16.02.2011, 21:32 | Повідомлення # 143 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Убить по расписанию" - фантастичний триллер. Фільм про хлопчика, який виріс і почав повертатись в минуле, що б вбивати людей, які йому в дитинстві заважали. Починався фільм, як триллер, а а закінчення взагалі якесь дитяче. "Убойные каникулы" - (чорний гумор) фільм сподобається любителям жахів(вбивств) і комедій (є відверто смішні/абсуртні моменти). Дивився в перекладі "Гобліна" і з чудовою озвучкою - сподобався, фільм веселий. "Повелитель бури" - вже не новий фільм про "війну в Іраку". Досить непоганий фільм. Хоч я і не шанувальник війн... "Король говорит" - фільм про "короля - заїку", його боротьбу з своєю хворобою. Досить цікавий фільм - актори грали чудово. "Турист" - з такими акторами я очікував кращого кіно, а фільм - щось схоже на "Бонда"...
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: Четвер, 10.03.2011, 11:06 | Повідомлення # 144 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Механик" - механік (він же кіллер) робить свої брудні справи. Щось цікаве, щось недоопрацьоване - фільм "середній". Я очікував кращого. "Сумашедшая езда" - новий фільм з Ніколасом Кейджом, про... Коротше кажучи - не дивіться. Спеціфекти на рівні гральних приставок а з фільму взагалі тільки посміятись можна. "Ловушка" - історія жінки, яка винайняла квартиру а разом з нею і хворого на голову власника дому. Фільм нормальний - подивитись варто.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: Четвер, 05.05.2011, 14:50 | Повідомлення # 145 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Выкрутасы" - російське "мило" з Мілою Йоввович, І.Ургантом та К.Хабенским про підлітковий футбол. Фільм на любителя (перважно на жіночу аудиторію розрахований). "Вторжение" - ще одна нова версія нападу інопланетних монстрів на нашу планету. Для любителів "бойовикиів" думаю сподобається. Помилки попередників враховані частично - інопланетян показують але розгледіти там важко щось. Фільм наповнений стріляниною.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: П`ятниця, 08.07.2011, 16:25 | Повідомлення # 146 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Кровь" - фільм про "поганих" копів, наркотики, стрілянину... Не сподобався. Театральну постановку нагадувало, а спецефекти взагалі смішні. "Тор" - фантастика в чистому вигляді. Така собі казочка про "світи", планети, та хоробрих воїнів. (було б мені 10 років - можливо я б писав більш захоплено). От для чого потрібно читати рецензії до фільмів - прочитав бі не дивився. На любителя...
"Ірландець" - історія про ганстерів, стрілянину, вбивства в 70-их роках минулого століття. Досить цікавий фільм.
"Білий слон" - фільм на трієчку, але на актуальну тему - проституції/рабства дітей в Тайланді. Також в фільмі історія кіллера/снайпера, який ніби боровся проти дитячої проституції.
"Сусідка по кімнаті" - фільм про молодь (студентів), та про турботливу сусідку по кімнаті, яка мала психічні вади. Відзнято все гарно, але якогось інтелектуального підтексту годі й шукати - фільм для молоді.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: П`ятниця, 08.07.2011, 16:25 | Повідомлення # 147 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Корпорація Пума" - молоді хлопці та дорослі жінки - все це вже було (при чому не в старому фільмі, а в такому ж новому). Кіно для молоді (максимум років 20). На трійочку.
"Універсальне відділння" - ледь додивився - така нудота... Про війскового, на якому ставити досліди - невдало.
"Запрещенный прием" - цікаве поєднання ретро та фантастики. Фільм дивний/нестандартний - про що?- біс його знає...
"Исходный код" - нормальний фільм, про намагання зірвати теракт новим методом. Оцінив би на четвірку.
м\ф"Мегамозг" - весела анімація, про супергероїв...:)))))
"Ханна - совершенное оружие" - нормальний фільм про не нормальну дівчинку, непогано відзнято.
"Неудержимые" - файний бойовичок, в стилі "тих старих" бойовиків з цимиж акторами. Лиш кілька моментів з комп.графікою були смішні, а так нормальний фільм.
"Захват" - жорстокий фыльм про пограбування. Особливо вразливим дивитись не раджу.
"Без компромисов" - про "брутального" поліцейського (Стетхем), і вбивцю полісменів. Так-собі фільм, нормальний. Не краща роль Стетхема.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: Понеділок, 18.07.2011, 15:30 | Повідомлення # 148 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Too Big to Fail" - досить якісний фільм про світову фінансову кризу, який показує, як все відбувалось в "серці" кризи.
"Артур - идеальный миллионер" - середній фільм про людину, яка жила без: проблем, роботи, обов`язків...
"Дом восходящего солнца" - Історыя про колишньго копа, який отримав неприємносты від мафії. Середнячок фільм.
"Форсаж 5" - фільм розчарував. Таке враження, що тему автомобілів спеціально "обходили стороною". Фільм не про авто, а про пограбування, навіть якщо забути, що фільм мав бути про авто - пограбування вийшло не надто реалістичним: розгромили половину міста, перебили десятки авто а в результаті... Я розчарований.
"Пастирь" - фантастична історія(казка) про жиитя людей під владою церкви і їх боротьбу з вампірами ("вампіри" нестандарті). Фільм відносно(всього того, що зараз знімають) якісний. Графіка на равні - сміятись не хотілось.
"Меняющие реальность" (бюро корректировки) - історыя про те, як життя іде по свому плану і є "бюро", яке ці плани корегує. Не поганий фільм.
"Потерпевший крушение" - схоже на "127 часов", тільки чоловік приходить до тями посеред лісу в автомобілі з трупами... Нічого не памятає. Нормальне кіно про виживання.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
STAR | Дата: П`ятниця, 26.08.2011, 19:41 | Повідомлення # 149 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Трансформери 3" - Власне кращу комп.графіку ще потрібно пошукати - фільм масштабний, як і був спочатку; видовищний (хоч це фантастична стрічка). В цій частині фільму багато бійок між роботами. Як і очікував - сподобався фільм. "Безбрачная неделя" - все просто: двом чоловікам жінки дають неділю для того що б вони розважились. В результаті розважились жінки, а у чоловіків нічого не вийшло.
"Супер" - фільи про людину з прсихічними розладами, яка вважала себе супер-героєм. Мені не сподобався - фільм на трійку.
"Железный человек 2" - в цій частині фільму залізніх людей кілька. Бійки та розруха міста присутні. Нормальна, не погана фантастична стрічка.
"Люди Х - первый клас" - Очікував кращого. Фільм ніби популярний (інших частин не дивився), але мені здався аж надто дитячим.
"Дьявольская скала" - триллер чи скоріше жахи про 1944 рік, Нормандські острови, фашистів та їх дявола, якого вони планували використати, як воїна. Не любитель я таких кривавих фільмів, тому мені не надто сподобалось... Але для любителів є сенс глянути.
"Путь домой" - хороший фільм про людей,які пройшли пішки 6500км до свободи. До слова, тікали вони з заслання в Сибірі.
"Зажечь мир" - не поганий молодіжний фільм про танці. Фільм про змагання команд,які танцюють Hip-Hop.
"Воин дорог" - історія на тему: А якщо природні ресурси закінчаться? - Тоді... Фільм якраз такий колапс і зображає. В фільмі вистачає дешевих ідей, але загалом дивитись можливо.
"Времья ведьм" - пригодницка стрічка про часи, коли церква панувала... Фільм про рицарів, "відьму" та пригоди. Фільм фантастичний - середній.
"Путешествие Гуливера" - з назви все ясно, фільм смішний (часом абсуртний), але варіант не з гірших.
"Потрошитель" - історія про майбутнє, де люди купують в кредит штучні органи, а за борги їх забирають. Масса різанини і крові гарантовані при перегляді.
|
|
| |
STAR | Дата: П`ятниця, 26.08.2011, 19:41 | Повідомлення # 150 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 2822
Статус: Offline
| "Остров проклятых" - 2 години психічних перипетій і важкого/заплутаного сюжету. Фільм про психічно-хворого і його "лікування".
"Неизвестный" - досить якісне кіно, про людину, яка втратила память а згодом виявилось, що він планував теракт. Варто переглянути.
"Доброе утро" - історія про дівчину-трудоголіка, яка зайнялась ранковим шоу на центральному телеканалі. Не поганий фільм - життєвий.
"Первый мститель" - екранізація відомого комікса про Капітана Америку. Чекав більшого. Фільм мав би бути більш фантастичним - таким, як комікс, що в його основі, а вийшло так життєво (ну майже). Коротше: з слабака роблять людину з "збільшеними" можливостями і він починає мстит за вбивство свого творця. Так-собі.
Лопе (Лопе де Вега - распутник и соблазнитель) - хороший історичний фільм про поета... Досить якісно зображені часи, коли жив "Лопе" - люди брудні, нігті чорні, волосся нестрижене - без гламуру. Хороший фільм.
"Типа крутые легавые" - історія про полісмена, який був взірцем, але його відіслали в селище... В фільмі присутні елементи бойовика, триллера(кров є) і що саме головне європейського гумору. Не поганий фільм.
"Игра без правил" - фільм зображає часи "після теракту 11 вересня", і пошуки істини - а чи була зброя массового знищення за якої і почали війну?
"Circle Of Pain" - фільм про бої без праил, але самих боїв не так багато, а ті що є - смішні. Постановки боїв погані - реально видно що бійці один одного навіть не торкаються - це смішно. Фільм вже просто промотував, що б час не гаяти.
"Железный рыцарь" - не поганий, маштабний фільм про славетну битву двадцяти відважних в замку проти тисячі, що намагалась цей замок захопити. Одне в фільмі дуже не сподобалось - тільки щось цікаве/битва, як одразу камеру трясе так, що зрозуміти щось важко.
"Быстрее пули" - головний герой колись був учасником пограбування, але його банду всю перебили, в тому числі і його(!). Теперь він мстить.
"Буря" - неможливо це дивитись. Кожен балакає по десять хвилин, а фільм на оперу якусь більш схожий.
""Черный лебедь - фільм про балет та головну героїнью, яка втратила глузд за своєї ролі... Хоч фільм ніби хороший - дивитись було нудно. Дуже.
чаще всего пишу в спешке, могут быть очепятки
|
|
| |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
|
|